15 września 2020

HOOF – nowa marka na rynku wyposażania powierzchni biurowych i komercyjnych

Bogate portfolio produktów polskich i europejskich producentów, ponad 20 lat doświadczenia w realizacji przestrzeni biurowych i komercyjnych, kreatywny, doświadczony zespół – tak w dużym skrócie można opisać nową markę z sektora wyposażania wnętrz wielkopowierzchniowych. Showroomy marki HOOF można odwiedzić w trzech miastach: Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu.

- Wieloletnie doświadczenie oraz know-how zbudowane na licznych realizacjach i współpracy z partnerami biznesowymi z różnych branż pozwalają nam kompleksowo podchodzić do realizowanych projektów. Marka HOOF powstała właśnie w oparciu o te doświadczenia i ma być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Doświadczony zespół, indywidualne podejście do każdego tematu, bogate portfolio produktów różnych marek, rozwiązania łączące design z ergonomią – to wszystko pozwala nam tworzyć przestrzenie o wyjątkowych zaletach estetycznych i funkcjonalnych. Dzięki temu nadajemy wnętrzom ich własną tożsamość – mówi Adam Wyczawski, CEO marki HOOF.

W ofercie HOOF dostępne są produkty kilkudziesięciu polskich oraz zagranicznych producentów. Wśród nich są marki takie jak m.in. Vitra, Mikomax Smart Office, Prostoria, Pedrali, +Halle, Interstuhl, Humanscale, Wiesner-Hager i wiele innych. Szeroka i różnorodna oferta pozwala na idealne dopasowanie produktów oraz usług do indywidualnych potrzeb klientów. HOOF to także rozwiązania projektowane i realizowane pod indywidualne zamówienie np. lady recepcyjne, aneksy kuchenne, zabudowy i meble, dekoracje ścienne.

Chociaż HOOF to nowa marka to tworzy ją zespół z dużym doświadczeniem w obszarze realizacji biurowych i komercyjnych. Portfolio zespołu HOOF obejmuje projekty zrealizowane dla firm takich jak m.in. Netguru, Infor, Ceneo, Hama, Hitachi i XL Catlin.

HOOF to także nowe, autorskie rozwiązania, w tym program do rezerwacji biurek +space, który pozwala zapewnić kompleksową obsługę klienta biznesowego. System do zdalnej rezerwacji biurek umożliwia pracownikom łatwą i szybką rezerwację stanowisk pracy z każdego miejsca i urządzania na świecie, a serwisowi sprzątającemu dostęp do informacji, które biurka i kiedy powinny zostać zdezynfekowane. +space zapewnia także szereg korzyści działom HR, Facility Management, kadrze zarządzającej. – Dzięki systemowi +space wybrani przedstawiciele firmy mają dostęp do kompleksowej analityki wykorzystania przestrzeni biurowych, która pozwala weryfikować m.in. w jakim stopniu przestrzeń biurowa jest faktycznie wykorzystywana, a tym samym optymalizować związane z nią koszty. To także możliwość zatrudniania większej liczby pracowników niż liczba fizycznych stanowisk pracy w modelach zmianowych lub mieszanych - kiedy pracownicy częściowo pracują z biura, a częściowo zdalnie. To także rozwiązanie doskonale sprawdzające się w obecnych, nieprzewidywalnych czasach. +space pozwala administratorom na blokowanie w systemie dostępności wybranych stanowisk pracy, a przez to zwiększanie odległości między pracownikami, zgodnie z rekomendacjami wdrażanymi z powodu pandemii Covid-19 – mówi Grzegorz Kitłowski, Managing Director HOOF Wrocław.

Zapraszamy do odwiedzenia naszych salonów:
HOOF Poznań, ul. Obornicka 245
HOOF Wrocław, Lofty Platinum, Inowrocławska 21 B
HOOF Kraków, Zabłocie Concept House, ul. Ślusarska 6 C